MANOPERA: lista de preturi in constructii pe 2010

Lista preturi constructii

Denumire produs

Unitate măsura

Preț Ron

1. BETOANE:
Săpături fundații Metru cub (Mc) 40
Cofrare Metru pătrat(Mp) 25
Montat popi Mp 7
Fasonat și montat armatura Kg 1,5
Turnat beton în fundații, radiere, subsoluri Mc 22
Scări din beton armat Metru liniar(Ml) 45
2. ZIDARII
Zidărie cărămidă Mc 110
Zidărie BCA Mc 90
Demolat zidărie Mc 70
Demolat ziduri, fundații Mc 240
3. TENCUIELI SI FINISAJE
Tencuiala brut interior Mp 19
Tencuiala exterior Mp 21
Tinci (drișcuiala, finisaj tencuiala) Mp 5
Glet grosier Mp 6
Glet de finisaj (Atlas) Mp 5
Șlefuit, uniformizat glet Mp 2
Stucco venețian Mp Discutabil
Glafuri uși/ferestre Ml 30
Amorsa perete/tavan Mp 1
Vopsea lavabila alba interior (o mana) Mp 2,5
Vopsea lavabila colorata interior (o mana) Mp 3,5
4. SAPE
Sapa autonivelanta Mp 8
Sapa de nivel Mp 15
5. PAVIMENTE
Gresie, faianța Mp 25
Placare marmura Mp 40
Placare granit Mp 30
Montaj parchet + plinta Mp 9
Montaj parchet stratificat Mp 15
Montaj parchet clasic masiv Mp 12
6.TAVANE ȘI GHIPS-CARTON
Montaj tavan casetat Mp 22
Montaj tavan ghips-carton + izolație de vata minerala Mp 15
Montaj pereți ghips-carton + izolație de vata minerala Mp 14
Scafe, grinzi de ghips-carton Ml 35
Mobilier de ghips-carton Discutabil
Montaj termosistem (izolație polistiren) Mp 20

 

Denumire produs

Unitate măsura

Preț Ron

1. BETOANE:

Sapaturi fundații

Metru cub (Mc)

40

Cofrare

Metru pătrat(Mp)

25

Montat popi

Mp

7

Fasonat si montat armatura

Kg

1,5

Turnat beton in fundații, radiere, subsoluri

Mc

22

Scări din beton armat

Metru liniar(Ml)

45

2. ZIDARII

Zidărie caramida

Mc

110

Zidărie BCA

Mc

90

Demolat zidărie

Mc

70

Demolat ziduri, fundații

Mc

240

3. TENCUIELI SI FINISAJE

Tencuiala brut interior

Mp

19

Tencuiala exterior

Mp

21

Tinci (driscuiala, finisaj tencuiala)

Mp

5

Glet grosier

Mp

6

Glet de finisaj (Atlas)

Mp

5

Șlefuit, uniformizat glet

Mp

2

Stucco venețian

Mp

Discutabil

Glafuri uși/ferestre

Ml

30

Amorsa perete/tavan

Mp

1

Vopsea lavabila alba interior (o mana)

Mp

2,5

Vopsea lavabila colorata interior (o mana)

Mp

3,5

4. SAPE

Sapa autonivelanta

Mp

8

Sapa de nivel

Mp

15

5. PAVIMENTE

Gresie, faianța

Mp

25

Placare marmura

Mp

40

Placare granit

Mp

30

Montaj parchet + plinta

Mp

9

Montaj parchet stratificat

Mp

15

Montaj parchet clasic masiv

Mp

12

6.TAVANI SI GHIPS-CARTON

Montaj tavan casetat

Mp

22

Montaj tavan ghips-carton + izolație de vata minerala

Mp

15

Montaj pereți ghips-carton + izolație de vata minerala

Mp

14

Scafe, grinzi de ghips-carton

Ml

35

Mobilier de ghips-carton

Discutabil

Montaj termosistem (izolație polistiren)

Mp

20

7. PRET CASE LA ROSU

MP

55 EURO

8. PRET CASE LA CHEIE

MP

160 EURO

Nota: aceasta este lista preturi constructii, preturi cu care lucrez în orice localitate din România, sunt prețuri competitive pe piața romanească iar calitatea manoperei este garantata. De asemenea, prețurile sunt informative și discutabile în funcție de lucrare, metraj și zona de lucru.


[polldaddy poll=”3865856″]

94 comments for “MANOPERA: lista de preturi in constructii pe 2010

  1. dorulacatus
    17/11 at 20:15

    Tu cat ai putea oferi?

  2. eusebio
    27/08 at 20:21

    stimabile domn sincer imi plac raspunsurile care le dai sunt si eu constructor si sincer iti dau dreptate in ceea ce spui . asta e adevarul pe care putini il inteleg si pana romanica noastra va sti sa aprecieze cu adevarat o persoana care stie meserie mai este cale lunga .NU pot decat sati urez succes si numai bine

  3. eugen
    09/08 at 12:14

    buna ziua domnule Doru am o rugaminte foarte mare la dumneavoastra
    vreau sa mi ridic o casa dupa proiectul STELA va rog frumos daca aveti timp sa va uitati si sa mi spuneti aproximativ cat ma costa manopera
    va multumesc anticipat cu stima eugen

  4. ramona
    09/07 at 13:57

    la acoperis càt este manopera? structura din lemn + izolatie polistiren 10 + tablà

  5. alexutzu
    07/07 at 06:10

    daniel :
    preturile sunt bune , dar ar putea fi si mai mari, deoarece nimeni care nu este in domeniul nu stie cat e de greu si cat praf se inghite , multi investesc in materiale de ultima ora dar vor manopera ieftina ,

    asta poti sa o mai spui odata..:)

  6. doru lacatus
    21/06 at 20:56

    Preturile pot fi mai mari d-le Daniel, dar difera in functie de zona, dumneata poti avea alte preturi in Bucuresti.

  7. daniel
    21/06 at 20:16

    daca am o scara din beton si vreau sa o imbrac cu gresie ,cat iei de treapta si plinta
    rog raspuns.

  8. daniel
    21/06 at 20:09

    preturile sunt bune , dar ar putea fi si mai mari, deoarece nimeni care nu este in domeniul nu stie cat e de greu si cat praf se inghite , multi investesc in materiale de ultima ora dar vor manopera ieftina ,

  9. olteanu
    16/06 at 20:58

    DAR LA TAVAN ( RIGIP ) CE PRET ARE LA METRU PATRAT ?????? SI LA GLET DE INTERIOR:)) RASPUN URGENT

  10. doru lacatus
    02/06 at 14:17

    Pretul doar pe manopera ar fi undeva la 1000 euro

  11. cristi
    02/06 at 13:34

    Am uitat sa va spun esentialul problemei,camera are 4*4 metri,holul are 2*4 metri,inaltime 2,40 metri si hol si camera.Cristi.Va multumesc

  12. cristi
    02/06 at 13:30

    D-le Doru am o intrebare daca ma puteti ajuta cu o informatie de pret si anume,am o camera si un hol de refacut adica am casa din paianta si vreau sa dau pe interior pamintul jos pina la scindura,sa pun plasa de buzau trag tencuiala peste pun polistiren extrudat de 20 mm,plasa de fibra,glet de ipsos si lavabila,tavanul il dau jos lasind doar grinzile si pun rigips cu vata,jos torn beton pun polistiren extrudat si apoi vin cu sapa dupa care vine parchet laminat,pe afara a fost facuta casa.Acum vin cu intrebarea intrebatoare cit ar fi manopera ca de pretul materialelor m-am interesat.Va multumesc anticipat pentru un raspuns. Cristi

  13. marius
    04/05 at 11:06

    pretul pe mp construit depinde de materiale, tipul de structura, dar mediu 40-50 euro, beton vibrat in fundatie , placa , zidarie fara abateri, acestea se vor scadea din pret daca apar, ….

  14. nahoi constantin
    21/04 at 19:55

    as vrea sa construiesc o cladire de 10×5 la cheie . daca poate cineva sa imi spuna un pret aproximativ doar pentru manopera. va multumesc

  15. doru lacatus
    20/03 at 21:30

    George, daca transformam un BCA cu dimensiunile date de tine in metru cub rezulta 1 BCA = 0,036 mc, iar pentru metru patrat avem 1 BCA = 0,18 m2. Acum putem afla ca un palet contine 48 BCA, adica 8,65 m2 de zidarie.

  16. george
    20/03 at 20:34

    BUNA SEARA.DRAGA DOMNILOR CONSTRUCTORI VREAU SA MA CONSULT CU DVS IN PRIVINTA UNUI PROIECT DE CASA.DE 10M*10M ADICA 100M LA PARTER SI 100M LA ETAJ IAR INALTIMEA DE 5M CU PLACA INCLUSA DUPA CARE VINE ACOPERISUL: LAMURIREA PE CARE VREAU SA MI-O DATI ESTE: CITI PALETI DE BCA DE 20*30*60 INTRA,CIT SE ZIDESTE DINTRUN PALET DE 1,73mc TRANSFORMAT IN m2 PENTRU CA NU POT SA-MI FAC UN CALCUL VA MULTUMESC

  17. Amza Stefan
    09/03 at 08:58

    Buna ziua, nu sunt de specialitate si v-a rog sa ma lamuriti si pe mine,cum se masoara zidaria in metri cubi,si demolat fundatii.
    Va multumesc

  18. vasile
    08/03 at 21:57

    fiecare scrie cum vrea ………….(daca vam suparat draga domnule)—————.permitetimi sa ma retrag, va urez mult nooc in activitatea frofesionala pe care o detineti.

  19. doru lacatus
    08/03 at 20:00

    Nu, preturile nu includ TVA.

  20. doru lacatus
    08/03 at 19:59

    D-le Vasile, nu contesta nimeni ca sunteti sau nu meserias chiar daca nu aveti calificare in acest domeniu, dar tin sa va aduc la cunostinta ca pe acest blog nu se face publicitate, eu am lucrat foarte mult la el, cat despre gramatica dumitale…….,

  21. ANDREI
    08/03 at 19:37

    VA SALUT.PRETURILE SUNT PE SOCIETATE?
    INCLUDE TV?

  22. vasile
    08/03 at 09:52

    PRETURI CONSTRUCTII/M2 120 DE EURO M2 LA GATA DIN CARE 50 DE EURO M2 LA ROSU SI 80 DE EURO M2 INTERIOR EXTERIOR. ASTEA SUNT PRETURI DE MANOPERA.

  23. vasile
    08/03 at 09:31

    SALUTARI, sunt o prsoana simpla ca oricare alta cu capul pe umeri nu ma dau in vant caci sunt cel mai mare meserias de pe pamant, dar sunt in stare sa eau ori ce fel de lucrare incepand din faza de trasare, pana la asezarea mobilei in casa…….Trebue sa recunoastem cu totii care suntem meserieasi caci o casa nu se face in cel mai scurt timp ci in perioade normale dupa cum ne permite operatiunea de punere in practica a fiecarui material in parte cu timpii necesari de uscare normala si multe altele care tin de secretul fiecaruea caci trebue sa recunoastem caci fiecare are secretul si farmecul lui in a construi ceva. Raspunsul la intrebarea ta este da sunt necalificat nu am lucrat numai la negru ci si la firme dar experienta am invatato in 17 ani de santier.Care doreste mai multe informatii ma gaseste la adresa. xxxxx@yahoo.com VA SALUT.

  24. doru lacatus
    07/03 at 20:03

    Salut Vasile, din ceea ce ai comentat tu, nu imi lasi decat impresia unuia care lucreaza la negru, un meserias „necalificat”, etc.

  25. vasile
    07/03 at 14:56

    constructiea unei case nu poate fi atat de dificila pentru unul care stie ce inseamna constructii mai ales fiind vorba de o casa simpa p+e+m pretul este intre 100-120 de euro/m2 nu are cum sa se modifice in functie de proiect caci nu sete cu demisol numai la constructiile cu demisol se modifica pretul.

  26. OBDaniel
    05/03 at 16:49

    O casa la cheie cu dimensiunile aproximative specificate de dumneavoastra, orientativ, manopera ar putea sa coste in jur de 100-120 000 RON .

  27. sandoi
    27/02 at 13:23

    pretul constructiei la rosu se face dupa proiect care il face din burta este lautar nu constructor

  28. dragomir
    25/02 at 13:49

    salut doru sa sti ca preturile sint mici dar zisa criza ne-a adus aici nu avem sa mai platim la stat daca o tinem asa

  29. dragomir
    24/02 at 21:03

    pretul la gata cu materialele mele se estimeaza la 450euro neg infunctie de plan

  30. dragomir
    24/02 at 20:59

    pretul la gata fara materiale este 90euro neg

  31. dragomir
    24/02 at 20:47

    Costina Ferrat :Buna ziua…. nu sunt de specialitate si nu stiu sa calculez costul manoperei unei case pe care vrem sa o construim incepind cu luna Martie 2011. Conform proiectului, constructia va avea P+1+M – suprafata construita pe fiecare etaj aprox. 135 mp. Va rog sa precizati un pret pentru manopera pentru constructia finalizata(la cheie). Va multumesc!

  32. Andrei Bâlu
    22/02 at 21:40

    Buna ziua! manopera pentru constructia casei dvs. este de 100 euro/ mp construit dar pentru o oferta corecta va rugam sa ne trimiteti proiectul pe e-mail la adresa xxxx@yahoo.ca . Pentru detalii, va rugam sa ne lasati un numar de telefon sau sa ne contactati la 0743xxxxxx. Va multumim!

  33. Mihai
    19/02 at 21:39

    Buna ziua!As dori sa aflu si eu un pret estimativ al unei constructii de 150mp.(2 dormitoare,1iving,baie,bucatarie).Pretul fiind pentru constructia la rosu cu materialele dvs!

  34. doru lacatus
    19/02 at 11:43

    Manuela, pentru a avea o oferta cu pretul minim pe care ti-l pot oferi trebuie sa imi trimiti prin email planul de constructie. Cu respect, o zi buna!

  35. nicolae ag
    18/02 at 18:39

    avand in vedere ca e un duplex pretul pe mp pentru manopera este in jur de 40 euro…. in functie de materialele care le folositi….

  36. ticu gabriel
    16/02 at 23:51

    un pret corect
    45 euro/mp

  37. ticu gabriel
    16/02 at 23:49

    in orice caz in jur de 45 euro/mp fara materiale

  38. ticu gabriel
    16/02 at 23:40

    daca puteti da mai multe detalii apelati la: gabriel.xxxx@yahoo.com sau tel. 0766xxxxxx

  39. ticu gabriel
    16/02 at 23:36

    izolatia cuprinde:
    lipit polistiren
    montaj dibluri
    montaj plasa
    2 maini adeziv
    tinci
    pentru alte relatii sunati la 0766xxxxxx(gabriel ticu)

  40. petrea marian
    14/02 at 00:39

    Pt Manuela .Avand un duplex pot construi cu 100E/mp la cheie fara materiale contacteaza-ma pe email

  41. petrea marian
    14/02 at 00:33

    Buna ziua .In functie de complexitatea proiectului si a zonei unde este situat terenul pt construit pretul aprox este de 150-180E/mp desfasurat .Dupa analizarea proiectului se poate stabili un pret corect.Pt mai multe indicatii contactati la tel 0723xxxxxxva urez scces

  42. manuela
    13/02 at 16:40

    160mp o singura casa P+1+TERASA.Astept oferte….

  43. manuela
    13/02 at 16:38

    Cred ca incep constructia in luna Mai.

  44. manuela
    13/02 at 16:35

    Doresc sa imi construiesc o casa duplex din caramida la rosu in Magurele Bucuresti vreau pret ieftin pe mp manopera fara materiale.

  45. ionut toma
    09/02 at 21:43

    PENTRU CONTRUCTIA SPECIFICATA MAI SUS P+1+M LA CHEIE MANOPERA AJUNGE IN JUR DE 25000 SI 35000 DE EURO IN FUNCTIE DE PROIET, STRUCTURA SI MATERIALE (BCA SAU CARAMIDA) DACA DORITI O OFERTA MA PUTETI CONTACTA LA 0730xxxxxxVA MULTUMESC

  46. ionut toma
    09/02 at 21:29

    CONSTRUIM CASE LA ROSU SAU LA CHEIE PENTRU INFORMATI SI DETALII MA PUTETI CONTACTA PE MAILL

  47. ionut toma
    09/02 at 21:24

    Costina Ferrat :
    Buna ziua…. nu sunt de specialitate si nu stiu sa calculez costul manoperei unei case pe care vrem sa o construim incepind cu luna Martie 2011. Conform proiectului, constructia va avea P+1+M – suprafata construita pe fiecare etaj aprox. 135 mp. Va rog sa precizati un pret pentru manopera pentru constructia finalizata(la cheie). Va multumesc!

  48. Liviu Muntean
    09/02 at 19:47

    deci suprafata dumneavoastra construita e aprox 405 mp, un pret aproximativ pentru mp la cheie pentru manopera este de 100 Euro/mp, total 40500 euro manopera

  49. Florin
    06/02 at 21:17

    pentru costina ferat in legatura cu contructia casei pe care ati specificat si metrajul dat pe lista putem negocia incepand de la 13-15 mii euro.in functie de zona,P.F.A Florin cu Nr.de tel 0726xxxxxx in care ma puteti contacta.

  50. muresan
    03/02 at 14:12

    in jur de 17 mii de euro la cheie

  51. muresan
    03/02 at 14:11

    in jur la 17 mii de euro la cheie

  52. muresan
    03/02 at 14:06

    25 ron mp

  53. muresan
    03/02 at 14:03

    pret 100 euro metru patrat daca doriti se poate rezolva ma gasiti la numaru de telefon 0743xxxxxx

  54. mitica
    31/01 at 17:55

    pentrucosmin.metrul liniar de treapta +contratreapta=20-40 ron . pretul variaza in functie de dimensiunile gresiei.

  55. nicu
    26/01 at 15:10

    Buna ziua am si eu de dat niste stuco la o masarda facuta din rigips cam 100mp cat mar costa cu materealul meu sau fara.

  56. szabo
    25/01 at 19:56

    pretul unei case la cheie manopera+materiale-incepand de la 450 euro/mp.
    pretul la cheie fara materiale-incepand de la 120 euro/mp
    pretul la cheie cu materiale nu include mobila

  57. catalin
    19/01 at 17:33

    sant doua moduri de a face ceea ce-ti doresti depinde de norocul tau,adica;poti face casa cu bani multi,si prost facuta,dar si cu bani putini si cu atentie…aici depinde de muncitori eu unul as fi de acord,,,sa te ajut….spune-mi locatia unde vrei sa construiesti pentru inceput…….

  58. cosmin
    18/01 at 00:04

    Am de placat niste scari cu gresie la o casa cu 2 etaje,cam 50 de trepte.Care este pretul aprox la manopera pe treapta?Multumesc

  59. luciantudor78
    09/01 at 21:15

    vreau mai multe datalii daca se poate
    ma puteti contacta pe yahoo mesenger luciantudor78 sau 0721973862

  60. DANIEL
    07/01 at 13:20

    DACA ESTE POSIBIL AS VREA SA STIU PRETUL LA STUCO VENETIAN AM DE FACUT ASA CEVA SI NU STIU PRETUL EU AM LUCRAT IN SPANIA CU ASA CEVA UNDE ERA 40-50€METRU AICEA NU STIU MULTUMESC

  61. Costina Ferrat
    06/01 at 22:37

    Buna ziua…. nu sunt de specialitate si nu stiu sa calculez costul manoperei unei case pe care vrem sa o construim incepind cu luna Martie 2011. Conform proiectului, constructia va avea P+1+M – suprafata construita pe fiecare etaj aprox. 135 mp. Va rog sa precizati un pret pentru manopera pentru constructia finalizata(la cheie). Va multumesc!

  62. rata horia
    07/12 at 16:47

    Buna seara. Va rog sa-mi spuneti ce include izolatia polistiren? .
    o seara buna!

  63. doru lacatus
    05/12 at 12:26

    Da, ai dreptate Ionel, eu am revenit în țară cu doi ani în urma și am avut nenorocul sa stau 7 luni la pat pentru ca am avut fractura de tibie și peroneu, timp în care am profitat și am construit acest blog. Pana îmi fac și eu din nou piața, voi folosi aceste prețuri și apoi depinde și de zona în care practici meseria.
    Emailul și datele de contact se afla în dreapta siteului

  64. vida
    05/12 at 09:13

    salut doru eu cred ca preturile cu care lucrezi tu sunt cam mici eu lucrez mai scump pt ca am vazut alte lucrari la preturile astea si nu mi sa parut ca se compara cu ce fac eu asa ca leam mai urcat lasami adresa ta de email sa iti trimit poze

  65. kolea
    04/12 at 12:54

    din falticeni mai exact….

  66. doru lacatus
    04/12 at 12:17

    De unde mai exact ești din Suceava? Din Motca? :), daca da, esti din Iasi ( ca judet ma refer)!

  67. kolea
    04/12 at 11:11

    in ce zona practici aceste preturi?.. eu sunt din suceava si abia am intrat in afacere…. pan acu am lucrat tot pe la firme…. care este ..in medie, pretul la metru patrat locuibil a unei constructii la rosu? (cu stalpi de beton… bca sau caramida)

  68. doru lacatus
    03/12 at 19:50

    Probabil ca la Pitești sunt prețuri mai mici, într-adevăr, suntem din lumi diferite 🙂

  69. Iulia
    19/11 at 18:45

    TRAIESTI IN ALTA LUME TU VISEZI DAI SCUPM RAU

  70. arpy
    11/11 at 22:17

    salut din ce zona esti poate iti fac eu un pret bun….adresa mea de mail xxx@yahoo.com mai multe detali casa te pot ajuta.

  71. marian
    09/11 at 18:20

    Salut Doru,

    Casa P+M. Am construit inclusiv placa peste parter. Sprafata 6 x 10. Poti sa-mi dai te rog un cost estimativ pt manopera mansarda (zidarie 1,5 m; centura BA , 9 stilpi BA, sarpanta in doua ape, aplicare sindrila bituminoasa Tegola).

  72. FANEL LUNGU
    01/11 at 19:25

    Buna seara¡¡¡am inceput constructia casei,si in vara aceasta am terminat turnarea planseului beton/armat.acum a-si vrea sa ridic un zid de 1 metru pe toate laturile planseului si apoi sa incep cu constructia sarpantei.planseul are 20 de metri lungime si 10 latime.total 200m.Acoperisul o sa fie in 4 ape.,probabil cand se inalta caprioreala nu o sa mai fie doar 200m.cat estimezi ca m-ar putea costa sarpanta si zidaria,cu materialul meu?Casa se afla in rosiorii de ved,jud.teleorman.MULTUMESC

  73. dmt
    28/10 at 11:46

    Buna ziua,

    m-ar interesa costul cu manopera pentru o casa,fundatia fiind executata deja,structura lemn, tip american: osb, struct lemn, vata,osb si rigips ( ext-int), su =130 mp, sc=164 mp, p+m, in doua ape, cu acop tigla metalica lindab, baudeman.
    se poate lucra struct de lemn si iarna? inghetul, zapada nu afecteaza lemnul?
    multumesc anticipat ptr rasp!

  74. doru lacatus
    06/10 at 19:19

    Cred ca trăiești în alte timpuri, un metru cub de BCA costa 220 Ron înmulțit cu 2,5 este egal cu 550 Ron, deci ești foarte departe de adevăr, dar mai cred ca tu ești unul din acei meseriași doar buni de gura :))

  75. Loco
    06/10 at 08:57

    Esti scump rau. pai tu iei la bca mc 90 de lei si un palet de 2.5mc costa 200 lei adica iesi 1/1 la rosu fara finisaje.

  76. doru lacatus
    08/09 at 08:20

    Draga Mihaela, daca ai citit comentariile de mai sus ai vazut probabil ca o casa se poate construi folosind diverse materiale, adica: poate fi zidita din BCA-uri, caramida, bolțari sau lemn, de asemenea poti utiliza stalpi de beton armat sau nu, placa, sarpanta etc. Pentru a sti cata zidarie se face trebuie sa stim inaltimea camerelor si perimetrajul pentru a afla metri cubi si mai sunt multe alte criterii. Deci nu putem sti costul materialelor daca nu stim ce fel de materiale vom folosi.

  77. mihaela
    07/09 at 17:22

    cat ajunge, ca si cost, de a ridica o casa la rosu doar preturile materialelor fara manopera, caci de asta ne-am ocupat deja. casa are 100mp construibili doar 80mp utili, p+m

  78. doru lacatus
    31/08 at 06:34

    Prețurile sunt doar pentru manopera, fără TVA iar pentru lucrările în București se asigura cazare și o masa la prânz din partea clientului în cazul în care facem noi lucrarea.

  79. marius zete
    30/08 at 13:59

    Preturile din lista de mai sus contin si contributii sociale (cas somaj etc), tva , alte taxe sau doar manopera directa ?

  80. doru lacatus
    14/08 at 05:09

    In prețurile afișate mai sus nu sunt incluse materialele de construcție, deci te-ar costa 19000 euro doar manopera pentru construirea casei.

  81. relu
    13/08 at 10:22

    Salut

    pretul de 160 euro e manopera ,adica nu include si materiale?as vrea sa mi dai si mie un pret estimativ la o casa BCA, 120 mp la cheie cu materiale cu tot,afar de tamplarie si usi.
    Multumesc.

  82. marian
    25/07 at 06:10

    Salut Doru,

    Casa P+M. Am construit inclusiv placa peste parter. Sprafata 6 x 10. Poti sa-mi dai te rog un cost estimativ pt manopera mansarda (zidarie 1,5 m; centura BA , 9 stilpi BA, sarpanta in doua ape, aplicare sindrila bituminoasa Tegola).

    Multumesc anticipat!

  83. radu
    19/07 at 20:26

    ms pt raspuns mai am o intrebare pentru batut lambriu sub streasina cun se ia si cat e pretzu

  84. doru lacatus
    14/07 at 21:24

    100 RON de fereastra sau ușă(repet: e prețul cu care lucrez eu)

  85. doru lacatus
    14/07 at 21:15

    In primul rând depinde de zona în care te afli, prețul lemnului diferă de la o zona la alta, apoi, cred ca trebuie sa contactezi un inginer sau meserias care sa vada planul și terenul la fata locului, în rest, prețurile (cu care lucrez eu cel puțin) le ai afișate.
    Cofrajele sunt și ele de mai multe feluri ( metalice, pal, scândură, etc.) și cred ca cel mai avantajos pentru tine ar fi sa le împrumuți, sa le închiriezi sau sa le includă firma cu care vei lucra în preț.

  86. Cristi
    14/07 at 18:01

    Buna ziua,

    Multumesc mult pentru raspuns !
    As mai avea o singura intrebare. Pentru a-mi putea face o imagine de ansamblu asupra costului total cu materialele de baza (in afara de beton, fier, caramida): care ar fi necesarul de cherestea (cantitate si pret) pentru cofraje, popi, etc. ?

    Multumesc mult,
    Cristi

  87. radu
    13/07 at 11:36

    salut imi spunetzi si mie cat e metru de montat glafuri marmura si cum se ia la m patrat sa m liniar va multumesc

  88. Cristi
    08/07 at 12:45

    Salut,
    M-ar interesa o estimare a costului cu manopera si durata de executie pentru o locuinta, avand structura din cadre si stalpi din beton armat si zidaria exterioara din caramida poroterm.

    Suprafete construite:
    1) parter: 116 mp
    2) etaj1: 125 mp (din care 9 mp de terasa)
    3) etaj2: 125 mp (din care 43 mp de terasa)
    Acoperisul este de tip terasa (placa peste etaj 2)

    Antemasuratori:
    1) Beton: 180 mc
    2) PC52: 22300 kg
    3) Caramida poroterm: 86 mc

    Multumesc,
    Cristi

  89. doru lacatus
    06/07 at 18:00

    în cazul în care fundația și temelia sunt deja turnate ( nu ai specificat) timpul de lucru pentru zidărie + centura ar fi de zece zile/nivel, 3-4 zile pentru placa și o săptămâna pentru șarpantă. Dacă torni stâlpi de beton armat la colțuri, timpul se mărește și în plus, depinde și de câte despărțitoare sunt în proiect iar placa trebuie sa stea 21 de zile.
    Deci, în aproximativ doua luni, cu materialele necesare la dispoziție, lucrarea trebuie predata.

  90. uta
    06/07 at 15:26

    Salut,
    Te rog sa-mi spui pentru o constructie in regie proprie de 60mp /nivel, pentru P+E, si cu un acoperis pe placa de la etaj, cat estimezi manopera si timpul de lucru „la rosu”.Mentionez ca betonul va fi adus de la statie,ziduri BCA.etc.
    Parametri: constructie: 60 mp/nivel;
    Amprenta : 7m x 8.60m;
    P+E,cu acoperis in doua ape acoperit cu tabla tip Lindab.
    Multumesc anticipat !

  91. doru lacatus
    24/06 at 13:05

    Daca ai toate

    Anonim :

    Mea culpa!
    – da, m-am gindit la stalpi de sustinere din beton armat la colturile constructiei
    – placa sa fie de beton
    – mansarda are zidul inalt de 1.5 m

    Daca ai toate materialele pregătite, timpul de lucru ar fi de 30 de zile iar prețul cu care as face eu lucrarea ar fi undeva la 4500 euro, adică 18000 RON. Pentru mai multe detalii vorbim pe e-mail.

  92. Anonim
    24/06 at 09:07

    Mea culpa!
    – da, m-am gindit la stalpi de sustinere din beton armat la colturile constructiei
    – placa sa fie de beton
    – mansarda are zidul inalt de 1.5 m

  93. doru lacatus
    23/06 at 17:17

    Gabi Dumitrescu :
    Buna, sunt Gabi, am intrat pe siteul tau si am cules cateva infornatii din cele care imi trebuiau.
    Construiesc in regie proprie o casa in jd Dimbovita pe un teren cu o inclinatie de 30 grade.
    Am facut fundatia si acum vreau sa demarez constructia nivelului I, care este de fapt parterul. Casa va avea parter si mansarda. In etapa asta vreau sa construiesc parterul si planseul(tavanul parterului).
    Intrebarea mea este:
    – cat estimezi manopera pentru aceasta etapa;
    – care este durata executiei;
    avand in vedere ca am cumparat BCA
    Mai trebuie sa-ti dau niste parametrii
    – casa are amprenta: 8 x 10 m
    – suprafata peretilor exteriori : aprox 81 mp,
    dupa ce am scazut decuparile ptr ferestre, usi
    – suprafata peretilor interiori : aprox 30 mp,
    dupa ce am sczut decuparile ptr usi
    Multumesc anticipat

    Ai omis câteva detalii la aceasta construcție și anume:
    – nu știu dacă vrei sau nu sa faci stâlpi de susținere ( din beton armat) la colțurile construcției,
    – placa sau cum ii zici tu, planșeul, va fi turnat din beton sau va fi făcut din lemn? Pentru o placa de lemn poți folosi sofeala (grinzi de lemn) sau dulapi de 0,15×0,05, acesta din urma fiind foarte convenabil și rezistent.
    – La mansarda te mai ridici cu 1,5m zidărie de BCA?
    Timpii și prețurile depind de toate aceste detalii, dar mai putem vorbi prin e-mail.

  94. Gabi Dumitrescu
    23/06 at 13:43

    Buna, sunt Gabi, am intrat pe siteul tau si am cules cateva infornatii din cele care imi trebuiau.
    Construiesc in regie proprie o casa in jd Dimbovita pe un teren cu o inclinatie de 30 grade.

    Am facut fundatia si acum vreau sa demarez constructia nivelului I, care este de fapt parterul. Casa va avea parter si mansarda. In etapa asta vreau sa construiesc parterul si planseul(tavanul parterului).
    Intrebarea mea este:
    – cat estimezi manopera pentru aceasta etapa;
    – care este durata executiei;
    avand in vedere ca am cumparat BCA

    Mai trebuie sa-ti dau niste parametrii

    – casa are amprenta: 8 x 10 m
    – suprafata peretilor exteriori : aprox 81 mp,
    dupa ce am scazut decuparile ptr ferestre, usi
    – suprafata peretilor interiori : aprox 30 mp,
    dupa ce am sczut decuparile ptr usi

    Multumesc anticipat

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Calculeaza * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.